fredag 23 oktober 2009

Klockan är Tre på morgonen


Just nu är klockan 03.30 på morgonen/natten det beror på hur man vill kalla det. men i alla fall tänkte tala om mig själv som tredje person genom att säga att MALIN kan inte sova.. vad kan man göra åt den saken, nej jag har faktiskt ingen aning.

Anledningen till varför jag inte kan sova är min EKONOMI som är åt helvete denna månad också vet inte riktigt hur jag ska få den att gå runt, men det kommer väll lösa sig som det alltid gör på något sätt.

den kommer ju bli värre nästa månad, då jag endast har jobbat en dag denna månaden och ja som vi alla vet oktober månad är snart över. så jag får räkna med mina 287 kr om dagen som jag får från A-kassan och hoppas innerligt på att jag inte får några räkningar som ska betalas..

ska till Ullared nästa vecka och redan där blir man orolig om budgeten håller även om man kan följa med eller inte, har sett framemot att gå in på Gekås och handla upp mig en massa.

men skit samma klockan är nu 03.39 och jag gick och la mig för en timme sen och det enda jag tänker på är min jävla ekonomi som gör mig sjukt stressad och deprimerad

det var allt för mig
Malin

Inga kommentarer: