måndag 7 juni 2010

It's just ME


Idag på Schemat så var det. först att gå upp klockan 10. sen sitta vid datorn och vänta tills klockan skulle bli runt 12.45 för att bege sig till jobbcoachen. skickade även in papper till F-kassan eftersom jag har varit sjuk och det vill dom veta..
sen har jag även hunnit med och tränat bort kalorierna som man fått under helgen.. och även besökt Willy:S kändes konstigt att vara där utan att behöva göra någonting..

aja imorgon ska jag väll gå upp tidigare och sticka iväg till gymmet Jag har en plan på att träna 2 gånger imorgon en gång på morgonen och den andra på kvällen, jag har ju tiden till det så det är väll bara att passa på medan man kan och är ung och är för tillfället arbetslös..

jag får förresten veta om jag får jobbet på Torsdag klockan 11.. det känns som det spricker lite då jag inte har någon utbildning. men aja det märker man, jag hoppas på det bästa

//Malin

Inga kommentarer: